Ψηφιακό κράτος… για λίγους. Ταλαιπωρία η εξυπηρέτηση με ραντεβού

Τη δική τους απάντηση καταθέτουν οι δημόσιοι υπάλληλοι για τις έντονες διαμαρτυρίες των πολιτών οι οποίοι καταγγέλλουν ότι δεν εξυπηρετούνται από τους φορείς του δημοσίου μέσω των τηλεφωνικών ραντεβού.
Ο γραμματέας του νομαρχιακού τμήματος της ΑΔΕΔΥ στη Βοιωτία μιλά για ψηφιακό κράτος που απευθύνεται σε λίγους και προσωπικό που βρίσκεται σε εκ περιτροπής εργασία ή άδειες ειδικού σκοπού, το οποίο καλείται να εξυπηρετήσει το σύνολο των πολιτών τηλεφωνικά και για υπηρεσίες που δεν είναι της αρμοδιότητάς τους ή δεν έχει ενεργοποιηθεί η ψηφιακή εφαρμογή τους.
Υπομονή συνέστησε στους πολίτες καθώς η κατάσταση αναμένεται να ομαλοποιηθεί από την ερχόμενη Δευτέρα που επιστρέφει σχεδόν το σύνολο του προσωπικού χωρίς να αλλάζει ωστόσο η διαδικασία εξυπηρέτησης του κοινού.