Απολογισμό της προσπάθειας που έχει γίνει τα τελευταία χρόνια για την ανάπτυξη της Φθιώτιδας έκανε μέσα από το Βήμα για όλους του Star ο βουλευτής Φθιώτιδας της Ν. Δ. Χρήστος Σταϊκούρας. Επεσήμανε πως σύμφωνα με τα στοιχεία η Φθιώτιδα είναι σε ικανοποιητική κατάσταση, ωστόσο υπάρχουν και πολλά πράγματα που πρέπει να βελτιωθούν. Δεν ωραιοποιώ καταστάσεις αλλά δεν τα βλέπω όλα μαύρα, είπε χαρακτηριστικά.