Νέα παράταση μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου έδωσε το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων στην απαγόρευση μετακίνησης των κοπαδιών των αιγοπροβάτων με τον φόβο της νόσου της Ευλογιάς. Η εξέλιξη αυτή φέρνει σε απόγνωση τους κτηνοτρόφους που μέσα σε όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, θα πρέπει να κρατήσουν τα ζώα τους κλεισμένα στα ποιμνιοστάσια, γεγονός που αυξάνει βέβαια το κόστος παραγωγής.