Στο πειθαρχικό εκπαιδευτικοί που έκαναν απεργία αποχή για την αξιολόγησή τους

Απήργησαν απέχοντας από την αξιολόγηση και βρέθηκαν κατηγορούμενοι 2 εκπαιδευτικοί της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Φθιώτιδας και 4 της Εύβοιας.
Κλήθηκαν να απολογηθούν για την απόφαση τους και το γεγονός αυτό προκάλεσε την αντίδραση συναδέλφων τους και συνδικαλιστων που έδωσαν ραντεβού στην είσοδο του κτηρίου της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας στη Λαμία, επισημαίνοντας πώς οι εκπαιδευτικοί συμμετείχαν σε μια απολύτως νόμιμη απεργία και δεν θα πρέπει να απολογούνται γι αυτό.