Τα προβλήματα του νοσοκομείου της Χαλκίδας έφεραν στο περιφερειακό συμβούλιο Στερεάς εκπρόσωποι των εργαζομένων του. Οι εργαζόμενοι του νοσοκομείου ζήτησαν την στήριξη των παρατάξεων του σώματος προκειμένου να βελτιωθεί η κατάσταση προς όφελος όλων και κυρίως των κατοίκων της Εύβοιας.