Τα προβλήματα του νοσοκομείου της Χαλκίδας στο Περιφερειακό Συμβούλιο Στερεάς

Τα προβλήματα του νοσοκομείου της Χαλκίδας έφεραν στο περιφερειακό συμβούλιο Στερεάς εκπρόσωποι των εργαζομένων του. Οι εργαζόμενοι του νοσοκομείου ζήτησαν την στήριξη των παρατάξεων του σώματος προκειμένου να βελτιωθεί η κατάσταση προς όφελος όλων και κυρίως των κατοίκων της Εύβοιας.